הלוואה מידית משחררת אתכם מהריבית הבנקאית

כל אחד יכול להיקלע למצב שבו נחוצים לו בסך הכל כמה אלפי שקלים כדי להתמודד עם קושי זה או אחר, או לשלם על שירות או מוצר שחשובים לו. הלוואה מידית בנקאית אינה תמיד הפתרון בגלל הסיבות המובנות – הריבית הגדולה מאוד שהבנק משית על כל נוטל הלוואה, בידיעה ברורה שהלוואה כזאת מאוד נוחה ללוקח אותה בגלל הקשר לבנק. הבעיה הנוספת היא שכל הלוואה מרעה את תנאי האשראי שלכם וסביר להניח שלא תורשו להגדיל את המסגרת או להיכנס למשיכת יתר בגלל בעיות אחרות בעתיד. זהו שיקול נוסף שיש להתחשב בו כאשר אתם מתקשרים לבנק ושואלים איזו ריבית תצטרכו לשלם על כל הלוואה כזאת.
הלוואה מידית אינה חייבת להיות חלק משירותי הבנק
אם כבר הבנתן שלא חייבים לקחת הלוואה מידית בבנק נסקור את האפשרויות השונות הנוספות שעומדות בפניכם, והן בדרך כלל אטרקטיביות יותר מהלוואה בבנק. יש לא מעט גופים חוץ בנקאיים שישמחו להעניק לכם הלוואה משום שגם להם חשוב מאוד להרוויח תשואה נוספת על זו שמוצעת במשק למי שמשקיע כספי בשוק ההון הסולידי. חברות אשראי וביטוח כבר הבינו מזמן שעדיף להן להיכנס לשוק ההלוואות משום שאם מדובר בלווים שיכולים לעמוד בפירעון ההלוואה מדובר ברווח בטוח בגלל ריבית קבועה שלוקחים מהם. לא חובה להגיע למצב שבו הלוואה מידית כזאת נלקחת בריבית גבוהה כמו של הבנק, אבל היתרון של הלוואה מידית חוץ בנקאית מובן לכולם, גם אם הריבית נמוכה רק במעט מהריבית שהבנק גובה עליה.
מי עוד מעניק לכם הלוואה מידית?
כאמור, חברות כרטיסי האשראי התחילו להציע הלוואות ללקוחות שלהן, כמו גם לקוחות של חברות ביטוח שמשקיעים בהן את הכספים הרבים עם פוליסות שונות. שם הכי בטוח לנסות להשיג ריבית טובה ופריסה נוחה של התשלומים משום שההלוואה היא למעשה על חשבון הצבירה שלכם בה. כך תוכלו לבקש גם הלוואה מידית מקרנות הפנסיה שבהן אתם משקיעים ולפעמים אפילו תקבלו גרייס. נוסף עליהם תמצאו גם פלטפורמות להלוואות חברתיות שבהן תימדדו בדיוק כמו בכל בנק אחר אבל תוכלו להשיג תנאים נוחים יותר משום ששם מדובר ברצון לעזור בריבית סבירה יותר מבנק.
הלוואה מיידית