ישראל אוהבת קניות באינטרנט ואת גרופון, כמובן

אין דבר אהוב יותר על הישראלים מאשר הקניות באינטרנט, אולי קצת יותר אפילו משיחות בסלולר. מי שאין לו חנות באינטרנט מפסיד לקוחות ומי שאין לו גרופון או קופונים למבצעים השווים שיש באתרים השונים ובאתר גרופון במיוחד מפסיד מחירים נוחים מאוד למוצרים ושירותים שהוא צורך בדרך כלל. גרופון הוא מעין שם כולל לכל המבצעים והקופונים האלה שאנשים אוהבים לאסוף למען עצמם כדי להגיע להנחות המיוחדות שסוחרים אוהבים לתת ללקוחות שמחפשים אותם, והאמת היא שזה גם מסייע לאותם סוחרים להחזיק מעמד. כשיש סחורה שאינה נמכרת מסיבות שונות והיא מוצעת עם קופונים מיוחד באתר גרופון רוב הסיכויים הם שיקנו אותה ויפתרו לסוחר בעיית מזומנים. זוהי הסיבה שהוא יהיה מוכן להעניק הנחות משמעותיות שמפתיעות בדרך כלל את מי שנכנס לאתרים האלה.
גרופון עוסקת בכל תחום כמעט
הקטגוריות של גרופון התרחבו עם השנים ואם פעם היה נהוג לקנות מוצרים סולידיים ושירותים די פשוטים כמו ארוחות ובילוי במקום מסוים, היום אנחנו יכולים לקנות באתרי גרופון למיניהם שירותים ומוצרים שונים בקטגוריות כמו חשמל וגאדג'טים, הנעלה והלבשה, ספרים וקוסמטיקה, בילויים ותיירות, ארוחות ועוד. זה כמעט בילוי בפני עצמו להיכנס לאתר גרופון ולנסות למצוא את המוצר שלכם בהנחה ענקית שאי אפשר לזכות לה בדרך כלל. יש בישראל כמה אתרי קופונים מצליחים כאלה וגרופון, שהייתה ראשונה, עדיין פועלת כאן כמובן.
מבצעים ומועדונים
גרופון מציעה מבצעים ומועדונים שונים לכל מיני גילים וקבוצות, ולכן היא מליחה להביא אליהם מוצרים ושירותים שנחוצים להם במיוחד, כמו לגיל השלישי. מלבד קופונים אפשר לבצע גם רכישה קבוצתית של מוצרים ושירותים בכל היקף שהוא לפי הצעת הדיל היומי. הקופונים הם יומיים בדרך כלל ולכן חובה לבדוק מה קורה באתרים אלה מדי יום, כדי לא להחמיץ איזה טיפול ספא מפנק במיוחד, למשל. המכירות הקבוצתיות מתממשות לפעמים רק כאשר יש מספיק רוכשים בקבוצה ולכן זה שווה לעקוב אחריהן ולראות אם תצליחו לגייס את הקבוצה שתזכה בהנחה הכדאית ביותר. הרווחיות של האתרים גדולה בגלל ההיצע הענק ומומלץ מאוד לבדוק מדי יום.
גרופון