תמי 4 עושה את הקיץ מרווה יותר

הטמפרטורות עולות משנה לשנה ומצמידות אותנו לברזי המים שלנו. המים הזמינים לנו בכל מקום לא מיד ערבים לחכנו ואנחנו מחפשים תחליפים. אנחנו מחפשים להם את מסנני המים הניידים בצורה קנקני מים, או מתקנים כמו תמי 4, או שקונים בקבוקי מים ומתביישים על כך שאיננו ידידותיים לסביבה משום שלא תמיד הולכים בחום הזה עד מכל המחזור למחזר בקבוקים. חובה אם כך למצוא פתרון יעיל וזמין לסינון המים כדי להפוך אותם לטעימים ובריאים הרבה יותר.
פילטרים מסננים את המים לכולם
מגוון הפתרונות שמצוי בשוק יכול להמם מבחינת האפשרויות והמחירים, ואנחנו מוצאים את עצמנו בודקים מה באמת נוח ומהיר לנו להכניס בביתה, שלא יגרום לטרחה נוספת. אנחנו רוצים מים טעימים, בריאים, מסוננים ונקיים לחלוטין מכל החלקיקים המתוספים להם בצנרת הלא חדשה של העיר והיישוב, ואנחנו רואים את האבנית המצטברת על דפנות הקנקנים. יש לנו כמה אפשרויות לקבל מים מסוננים כאשר היקרה ביותר היא בדרך כלל התקנת מסננים בשיטות חשמליות וכימיות שונות המורכבים על ידי מומחים על ברז המים שלנו בפתח הדירה או בשיבר הראשי או רק מתחת לכיורים שבהם זה נחוץ. העלות כוללת גם התקנה ותחזוקה וזה שיקול שלכם מה נוח לכם יותר מבחינת אורח החיים. קנקני מים עם מסנן מסננים רק מים לשתייה ולבישול אבל העלות שלהם כוללת החלפת פילטרים כל השנה.
מתקני מים לשתייה
מתקני המים לשתייה לבתים ולמשרדים כוללים את הסוג של תמי 4 ודומיו, כאשר המתקן מספק מים קרים או חמים, ואין צורך להחליף בו כדים. יש גם מתקני מים מינרליים שבהם צריך לאגור כדי מים ולהחליף אותם לבד. הצורך בהחלפה על ידי אדם שמיומן בכך מוכרת לכם בוודאי, ומי שאינו יכול להניף כד כזה יתקשה בוודאי עם השיטה. שיטת תמי 4 מספקת לכם מתקנים בגדלים שונים שמתאימים גם למשרדים ולמבני ציבור וגם לבית פרטי שמחפש מתקן קטן ואלגנטי שאפשר להניח על השיש וליהנות ממנו. מתקני תמי 4 נוחים גם לתפעול ולתחזוקה והמחיר כולל גם את החלפת הפילטרים והבדיקות השנתיות.
תמי 4