הראל ביטוח בריאות דואגים למשפחה כל הדרך הביתה

מאות אלפי ישראלים כבר יודעים שעם כל הכבוד לביטוח בריאות ממלכתי, סל הבריאות שמאושר מדי שנה עלול שלא לכלול דווקא את התרופות והטיפולים שהם עלולים להזדקק להם. משום כך, כל ביטוח בריאות פרטי שמוסיף לנו שלווה וראש שקט מבורך ועושה את העבודה שלו כאשר אנחנו זקוקים לו באמת. אף אחד לא רוצה להיקלע למצב שבו הביטוח הרפואי הפרטי מופעל, אבל כאשר ביטוח כמו הראל ביטוח בריאות נכנס לפעולה אנחנו מבינים למה נזקקנו לו מלכתחילה. אם הכרנו מצבים כאלה מסיפורים על תשלומים גבוהים של מי שנסע לחו"ל ונזקק שם לטיפול רפואי, אנחנו מבינים היום שאי אפשר להסתמך יותר על הביטוח הממלכתי שיש לנו בלבד. אנחנו חייבים לכסות את עצמנו מכל הכיוונים במקרים אלה.
ביטוח בריאות ממלכתי לעומת הפרטי
סל הבריאות הרשמי הממלכתי מכסה אמנם את כל השירותים הבסיסיים שאנחנו מקבלים, אבל גם בקופות החולים השונות הבינו שיש הבדל ביו שירותים חיוניים לבין שירותים שאפשר וצריך לגבות עליהם יורת למי שיכול ורוצה לקנות אותם. כך, נוצרו עם השנים ביטוחים משלימים בכל קופות החולים שהודו בעובדה שיש זכויות שניתנות רק למי שמשלם עליהן. ההתפתחות הבאה הייתה טבעית, וכך נוצרו ביטוחי בריאות פרטיים כמו שמוכרים לנו מחו"ל, כמו הראל ביטוח בריאות ועוד חברות ביטוח שהחלו לשווק את השירותים האלה בעצמן. זה הפך להיות ענף מכניס מאוד ולא בכדי, משום שהישראלים יודעים שיש הבדלים ניכרים בין מה שאפשר לקבל בעזרת ביטוח פרטי לביטוח ממלכתי.
מה אפשר לקבל מביטוח כמו הראל ביטוח בריאות?
אם ביטוח משלים מאפשר לכם התייעצות עם רופאים מומחים נוספים, אנחנו יודעים שביטוח בריאות פרטי מאפשר לכם את כל המומחים האלה בהתאם למצבכם, ועוד מוסיף כיסוי על מחלות ותרופות שאינן בסל הבריאות. כמו כן, הדאגה הגדולה ביותר שלנו היא בדרך כלל השתלות איברים, וכאן הביטוח הפרטי מכסה אותן לחלוטין. מרגע שאתם מכוסים וזוכים לשירותים מעולים כאלה אתם באמת יכולים ליהנות מהשקט הנפשי שביטוח בריאות פרטי מקנה לכם ולבני משפחתכם.
הראל ביטוח בריאות