ניהול תיקי השקעות מוביל אתכם לעתיד בטוח יותר

כשאינכם בטוחים אם יש לכם את כל הידע הנחוץ כדי לנהל את תיק ההשקעות שלכם כדאי לחשוב על ניהול תיקי השקעות מקצועי ובטוח הרבה יותר מקבלת החלטות לא מושכלת מנהלי תיקי השקעות ידועים בדיוק כיצד לנהל אותם בהתאם לסיכונים ולגלים הצפויים בשוק ההון ואם המדיניות שלהם תואמת את אופק ההשקעות שלכם ואת הסיכונים שאתם מוכנים לקחת, זהו בית ההשקעות המומלץ שלכם. כדי להבין מה זה ניהול תיקי השקעות כדאי להציץ בטבלאות ההשוואה של כל הנתונים בים התשואות והרווחים של בתי ההשקעות ישראל, כפי שהם מתפרסמים על ידי משרד האוצר וגם אתרים כלכליים. כדי להבין נכון יותר את התמונה מומלץ לקבל תמונה רחבה ככל האפשר של כמה שנים, כי רק כך תוכלו להעריך את מדיניות ההשקעות של בית ההשקעות הזה ביחס למה שקורה בכלכלה המקומית והעולמית.
ניהול תיקי השקעות דורש ידע וניסיון, אבל גם שיקול דעת
אחת הסיבות שבגללן אנשים חוששים לנהל את ההשקעות של עצמם היא החשש משיקול דעת מוטעה בזמן משבר. מנהלי השקעות מקצועיים יודעים היטב שההשקעות שלהם יעברו תנודות אלה ואחרות כל הזמן, אבל החכמה היא לא להניח לגלים צפויים לשנות את המדיניות שלהם ללא סיבה. יש ניירות ערך שיהיו יציבים יחסית תמיד ויש מניות שצפויות לזעזועים ואחר כך לתיקוני שער, ולכן חובה להבדיל בין המכשירים הפיננסיים ולשלב את הנכונים ביותר לפי מטרתכם. כדי להבין את המטרות ואת המדיניות שלכם עליכם לשבת עם מנהל ההשקעות ולשמוע ממנו את כל המידע שנחוץ לכם ולפי הניסיון של בית השקעות עם חוסכים כמוכם להחליט אם זה מתאים לכם.
מהי המטרה שלכם?
זכרו כי יש פעילות במשק שאינה קשורה ואינה תלויה בכם ולכן מה שאתם יכולים לעשות מוגבל מאוד. את ההבדל בין פעילות שאתם יכולים לעשות כדי לצמצם הפסדים או למקסם רווחים יסביר לכם כל מי שמנוסה בחום ניהול תיקי השקעות. הבחירה שלכם במנהל ההשקעות הנכון נשענת על ההסברים שלו ועד כמה אתם רוחשים לו אמון, וגם מהי המטרה שלכם – האם לחסוך יותר לפנסיה בצורה סולידית או לנסות להגדיל כמה שיותר את התשואה.
ניהול תיקי השקעות