בחירה בילין לפידות למען הנכסים הפיננסיים שלכם

לא רק אתם מכירים בחשיבותו של תיק הנכסים הפיננסיים שלכם, אלא גם מנהלי תיק ההשקעות שלכם. החשש להפקיד את הכספים שלנו בידי מנהלי השקעות נובעים בעיקר מכך שאנחנו לא יודעים אם השיקולים שלהם הם אותם שיקולים שלנו בבחירת המדיניות, ולכן נוכל ללמוד על כך רק לאחר שנבדוק נתונים ונשווה ביניהם. מדיניות בית ההשקעות ילין לפידות מותווית על ידי שני רואי החשבון שהקימו אותו לאחר 30 שנות ניסיון בניתוח השקעות וניהולן. זוהי הסיבה שכל החלטה שמתקבלת בו נעשית על ידי צוות אנליסטים שמצוידים בכל הנתונים הנחוצים להם לצורך כך. זהו בית השקעות מקצועי מהמובילים ומהבולטים בישראל, שאליו נושאים עיניים רבים מאנשי ההשקעות בתחום זה כדי ללמוד על הליך קבלת החלטות במציאות משתנה זו.
לנהל מאות אלפי שקלים במגוון אפיקים
ילין לפידות מנהלים בצורה ממוקדת ומקצועית את תיקי ההשקעות של לקוחותיה, שמתחילים בסכום של 500,000 שקלים ומעלה, ומלבד זאת מציעה אפיקים שונים ומגוונים לכל מי שרואה את התשואות והתוצאות החיוביות של ניהול ההשקעות שלהם לאורך השנים. מלבד קרנות נאמנות ילין לפידות הקימו גם קופות גמל ומכשירים פיננסיים שונים שמתאימים ללקוחות בגילים שונים, כל אחד על פי אופק ההשקעות שלו. מאז הקמתו בשנת 2004, צוות של 150 אנליסטים מנוסים מוכיח את עצמן ואת היכולות שלו בחיזוי ובהיערכות לגלים ולתנודות של שוק ההון, ומשקיע בתבונה כדי להרוויח ולהניב ללקוחותיהם את התשואה המובטחת על פי העדפתם ונתוניהם.
מדיניות שמרנית וממוקדת
בית ההשקעות ילין לפידות שונה מבתי השקעות אחרים בכך שהוא בוחר בקפידה את הערוצים והאפיקים שהוא מוכן להשקיע בהם, כמו גם תחומי עיסוק שאינם משותפים לכולם. הוא נמנע מחיתום ומפעילות ברוקראז' במסחר בשוק ההון כך שאין שם אווירת שוק שמאפיינת מסחר בבורסה למול כל הסיכונים. בשנת 2016 מדיניות זו הניבה את מיקומו בראש טבלת התשואות של בתי ההשקעות, גם בהשקעות בקרנות השתלמות וגם בקופות גמל. דמי הניהול נמוכים וסבירים ואפילו במסלולים הסולידיים יותר לבני 50 ומעלה הגיעו לדירוג במיקום השני. ילין לפידות מנהלים מיליארדי שקלים ומוכיחים את עצמם כבר שנים בהשגת תשואות מעולות.