גולן טלקום מציעה חבילות זולות עם תמורה מלאה

היום אנחנו מוצאים לקוחות סלולר שמתחלקים בגדול לשתי קטגוריות – אלה שרוצים חבילות עשירות בתכנים ובאפשרויות משום שאורח החיים שלהם סובב סביב תכנים כאלה שמספקים לו בחברות התקשורת על סוגיה, ולקוחות הקטגוריה שרוצים לשלם כמה שפחות על כמה שיותר, ולכן החבילות שמוצעות להם מספקות את כל הצרכים הבסיסיים שלהם וקצת יותר. גולן טלקום היא בדיוק החברה שמכירה בסדר עדיפויות זה ולכן מתאימה את עצמה לרמת המחירים שלקוחות אלה מוכנים לשלם. זה גם מדגים מצוין את העובדה שמרגע שנפתח שוק התקשורת הסלולרית לתחרות אכן יש הצלחה מלאה בהצגת מגוון מלא לציבור.
בעלות חדשה על גולן טלקום, מדיניות שירותים מתפתחת
הטענות על ריכוזיות מתפוגגות מעט כאשר מדברים על ענף הסלולרי והתוכן ולפחות כאן תוכלו למצוא לעצמכם בדיוק את השירות שמתאים לכם תוך השוואה עם המתחרים. כאשר יש חברה שמציעה חבילות סלולר ותוכן מצוינות שבהן הדגש הוא על שירות טוב וקשוב ורשת שעובדת לא בעיות ממסר וחיבור, גולן טלקום זוכה משום כך לניוד גדול של לקוחות אליה בדיוק בגלל זה. לא משלמים לה עבור מותג יוקרתי, אמנם, אלא עבור שירות נטו שמאפשר לכם ליהנות מחבילות שבהן הגלישה והשיחות מותאמות לצרכים הנכונים והמדויקים שלכם. מכיוון שהחליפה בעלים וכעת גם נפתרה שאלת המשך קיומה ופעילותה בשטח, גולן טלקום יכולה להציע לכם יציבות ומדיניות שירות ופיתוח מוצרים ושירותים נוספים בעתיד, בכפוף לשיתופי הפעולה שלה בשטח עם חברות תקשורת אחרות.
מה לבדוק בגולן טלקום לפני ההצטרפות?
המחירים של גולן טלקום ידועים אמנם כזולים במיוחד, אבל עדיין עליכם לבדוק תנאים נוספים לפני שאתם מצטרפים אליהם כדי לוודא שזה בדיוק מה שאתם צריכים. בדקו את משך החבילה הראשונית שמוצעת לכם כמצטרפים חדשים, והאם היא עונה על הדרישות שלכם מבחינת תכנים ושירות. האם נפח החבילה בגלישה ובשיחות תואם את מה שאתם משתמשים בו כל הזמן? האם צפויות חריגות שלכם ואם כן מהי שיטת החישוב והתשלום על החריגות שלכם בגלישה ובשיחות? יכול להיות שתגלו שאתם צריכים מראש חבילה גדולה יותר כדי למנוע זליגות כאלה.
גולן טלקום