תמי 4 היא התשובה לכל בעיות הצנרת והמים

אנחנו יודעים שהמים שמגיעים אלינו לברזים מגיעים מכמה מקורות, בעיקר מהכנרת אבל יש עוד מאגרי מים וצנרת שונה שהן עוברים דרכה. רוב הבדיקות שנעשות לאיכות המים האלה תקינות, אבל עדיין אנחנו שומעים מדי פעם על הודעה ברדיו ובתקשורת להרתיח את המים באזורים מסוימים בגלל תקלה או זיהום מסוים שחדר למים בגלל תקלה או קריסה של צנרת. זוהי הסיבה שבגללה תמי 4 מבטיחה לכם מים נקיים כל השנה ומסירה מלבכם דאגה על תקלות שאולי לא שמעתן עליהן וגורמת למים שלכם להיות לא במיטבם. מתקני המים של תמי 4 מצליחים להיות גם המתקנים האלגנטיים הנוחים ביותר לשימוש בפלח השוק שמעדיף מתקני סינון מים קטנים וקומפקטיים שאפשר להניח על השיש ולשכוח מהתחזוקה שלהם לכל השנה.
מה השוק מציע לחובבי המים המסוננים?
החיבה למים מסוננים ונקיים יותר ממה שמוצעים לנו החלה לפני שנים רבות בגלל חששות מהתפרצות מחלות שונות. זה התחיל במים מינרליים שעברו מהר מאוד להמצאות טכנולוגיות שונות של סינון מים. הנפוץ ביותר היה קנקן המים שיש להחליף בו מסנן בכל חודש, והעלויות שלו די גדלו עם השנים. אחריו באו המסננים שהותקנו על הברז במטבח בדרך כלל, אבל אז התברר שיש גם טכנולוגיות שיכולות לסנן מים של כל הבית, גם לרחצה וגם לכביסה. העלויות של מסננים כאלה והתקנתם היא יקרה משמעותית מכל האפשרויות האחרות, ולכן היו כאלה שהחליטו להסתפק במתקני מים ביתיים שבהם מחליפים פילטר אחת לשנה או שמחליפים כדי מים מינרליים של פירמות ידועות בישראל.
מתקני תמי 4 התפתחו עם השנים

תמי 4 התחילה למעשה בייצור מתקני מים מסוננים קרים וחמים למגזר הציבורי והמסחרי ורק אחר כך נכנסה גם לבתים פרטיים. יחד עם הכניסה לבתים פיתחה ועיצב מתקני מים נוחים הרבה יותר, קטנים ומופעלים יותר בקלות ממתקני המים שבהם יש להחליף כדי מים ענקיים ולאחסן רבים מהם במחסן או במרפסת, אם יש לכם כזאת. מתקן המים תמי 4 נוח לשימוש ופותר לרבים בעיה של מים חמים וקרים מסוננים ונקיים המוכנים לשימוש, והם נוחים במיוחד גם לילדים.
תמי 4