ליהנות מהוט מובייל ללא תשלומים מופרזים

הוט מובייל הפכה להצלחה מרגע שהשיקו אותה כחברה בת של הוט הגדולה והמוכרת. היא נשענת בהחלט על המוניטין הטובים של הוט וממנפת את ההיכרות שלה עם לקוחות ישראלים לחבילות שנוח אתן. ישראלים מרוצים לגמרי מהחבילות המוזלות שהם מוצאים בספקיות התוכן והסלולר שמכוונים למחירים הנמוכים בעד תמורה גבוהה. זוהי ההעדפה של רבים, נוסף לעובדה שמדובר בחברה צעירה שמהאפיל שלה מדבר גם לצעירים שאין להם בעיה להתנתק מחברות אחרות ולהתנסות בחדשות. ישראלים הרי אוהבים להישאר עם מי שמוכר להם ולכן כאשר הוט מובייל החלה את דרכה המוצלחת היה ברור שתדבר למי שאוהב להתנסות בחידושים שונים ולמצות מהם את המיטב.
השוק הולך וגדל
מלבד העובדה ששוק הסלולר בישראל לא קטן אלא הולך וגדל בכלל, הוט מובייל מהווה הפתעה נעימה משום שהיא עצמה מגדילה את אחיזת הרגל שלה בתחום זה. החבילות שלה נחשבות אטרקטיביות והמחיר הוגן ויותר מכך, ולכן החברה נחשבת כעת למתחרה די משמעותית בשוק. איכות השירותים שלה טובה משום שהיא נשענת על שירותי פלאפון וברגע שחצתה את רף מיליון המנויים היה ברור שהיא כאן כדי להישאר. החל מ-2015 הנסיקה שלה מטאורית מה שמוכיח שהצליחה לשלב את השירותים הטובים והאמינים שלה יחד עם חבילות שמפלחות היטב את השימוש הישראלי הגובר בסלולר. מכיוון שכולנו מחוברים למכשירים אלה החיפוש שלנו אחר שירות הוגן וטוב לא נגמר. ברגע שאנחנו מוצאים מפעיל שראוי לאמון שלנו, נישאר אתו. הימור מוצלח של הוט מובייל על התמהיל שלה, בוודאי.
לא לשלם יותר מדי
הנתונים אינם מסתירים עוד את העובדה שישראלים כבר לא מוכנים לשלם כל מחיר שהוא עבור שירותי הסלולר שלו, במיוחד כאשר הם משולבים בשירותי תוכן ואין שום סיבה לוותר ולא לקבל חשבון טלפון הגיוני. נתוני הלקוחות החדשים של החברה והניודים אליה שוברים שיאים ובצדק. היא אכן מציעה פריסה נהדרת, חבילות זולות, מכשירי סמארטפון במחירים טובים, גלישה באינטרנט ותוכן וכל מה שאתם יכולים לצפות לו מחברת סלולר טובה, כולל חבילות תוכן וסלולר ללא הגבלה, ובעיקר גלישה.
הוט מובייל